piątek, 4 czerwca 2010

*83

W porządku proszę Pana!
Na pewno będę miała kolejnego
Trzy oliwki, potrząśnij tym, lubię gdy jest nieprzyzwoicie
Tequila dla moich przyjaciół sprawi, że będziemy flirtować
Zaufaj mi.

Jestem prowokatorem
Pokazując nieco tutaj i tam (och nie!)
Więc co z tego, że jest trzynasta
Nigdy nie jest za wcześniej na rozesłanie tych wszystkich zaproszeń na ostatnią noc (Twojego życia!)

Panowie!
Nic nie poradzę, lubię imprezować, to jest genetyczne
To jest elektryzujące, puść mnie i patrz jak odchodzę
Gdzie się zatrzymam, nikt nie wie
Dobra wymówka, aby wywierać na Tobie zły wpływ.

W porządku mamo!
Uspokój się, wiem, że Twój syn powiedział, że jest w moim domu
Był kapitanem zespołu piłkarskiego, ale wyrzuciłam go
Nie był pierwszym i nie będzie ostatnim, uspokój się
To się zdarza cały czas.

Mam historię do opowiedzenia jako alibi
Oni chcą iść do domu, zapytałam ich (dlaczego?)
Jest biały dzień (nie noc!)
Mogą potrzebować przerwy od prawdziwego życia (zacząć żyć!)
To czasami wydaje się zbyt dużo
Nigdy nie jest za wcześniej na rozesłanie tych wszystkich zaproszeń na ostatnią noc.

Panowie!

Idę zobaczyć się z lekarzem
Mam nadzieję, że ma lek
Mam nadzieję, że sprawi, że będę czuła się lepiej
Co to w ogóle ma znaczyć? (Nie wiemy!)

Panowie!

Jesteś zmęczony?
Nie, nie jesteś zmęczony!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz